Cuvântul „hashtag”, folosit pentru a desemna subiectul mesajelor abordate pe Twitter și alte rețele sociale, a fost ales cuvântul anului 2012 de către Societatea Americană a Dialectelor, scrie Daily Mail.
„Hashtag-urile”, acele cuvinte precedate de semnul „#” pe Twitter, sunt folosite de mulți ani, însă în 2012 au început să fie folosite și pe Facebook ori pe alte site-uri și să-și extindă influența și în afara online-ului, consideră Societatea Americană a Dialectelor. Daily Mail scrie că „hashtag-urile” creează trenduri în ceea ce privește subiectele de discuție din societate, atât pe internet, cât și în viața de zi cu zi.
Multe dintre celelalte finaliste pentru titlul de cuvântul anului au legătură tot cu internetul: este vorba despre acronimul YOLO (You live only once – Trăiești doar o dată) și „Gangnam style”, după melodia cu același nume. În plus, Societatea Americană a Dialectelor a nominalizat și expresii precum „fiscal cliff” (care s-ar traduce prin „vârf fiscal”) ori „marriage equality”.